Sofia™ Omavaraus

Online ajanvarauksella
asiakasvirrat hallintaan

Sofia™ -asiakastietojärjestelmässä on sisäänrakennettuna tuki palvelujen anonyymille ajanvaraukselle. Sofia™ Omavarauksen avulla asiakkaasi voivat varata tarvitsemansa palvelut verkosta itselleen sopivana ajankohtana.

Sofia™ Omavaraus-palvelun ominaisuudet

AJANVARAUKSEN HALLINTA SUORAAN SOFIASTA

Palveluvalikoiman sekä työntekijöiden vapaiden aikojen hallinta tapahtuu suoraan Sofiasta, ilman tarvetta kirjautua muihin järjestelmiin.

PALVELUIDEN VARAAMINEN HELPOSTI JA TURVALLISESTI

Palveluiden varaaminen tapahtuu nettiselaimella asiakkaille varatussa erillisessä palveluympäristössä ajasta ja paikasta riippumatta.

MUISTUTUKSET JA VIESTINTÄ

Palvelun kautta tehdyistä varauksista ja peruutuksista lähetetään automaattisesti viestit asiakkaalle ja työntekijälle.

Sofia™ Omavaraus

Ajanvarauspalvelun avulla organisaationne palveluiden saavutettavuus paranee, sekä työntekijöiden ajankäyttö tehostuu.

Omavaraus mahdollistaa palveluyksikkökohtaisesti palveluiden ja vapaiden aikojen hallinnan suoraan Sofian käyttöliittymästä. Vapaiden aikojen hallinta on helppoa ja nopeaa toistuvien aikaikkunoiden ja M365 Outlook integraation avulla.

” Ajanvarausjärjestelmä on madaltanut asiakkaiden kynnystä hakeutua palveluihimme”. Hyvä, että ajanvaraus mahdollistuu yhden asiakastietojärjestelmän kautta , emmekä tarvitse monia eri sovelluksia.
Jussi Pulli
Kehittämispäällikkö, Ensi- ja turvakotien liitto

(Sofia™ -kehittäjäorganisaatio, Omavaraus-palvelun kehittämiskumppani)

TARVITSETKO TUKEA?

Lataa maksuton oppaamme asiakastietojen hallintaan.

LATAA OPPAAMME

Kiinnostuitko?

Keskustelemme mielellämme lisää tiedonhallinnan tarpeistanne! Alla olevilla toiminnoilla voit varata esittelyn SofiaCRM asiakastietojärjestelmästä tai vaihtoehtoisesti jättää yhteystietosi yhteydenottoa varten.

Asiakkuusvastaava

+358 40 057 1782
antti.saarimaa@netproce.com

Varaa esittelyaika


Lähetä yhteydenottopyyntö

[contact-form-7 id=”4789″ title=”Yhteydenottolomake_2″]