SofiaCRM tukee kokonaisvaltaista lastensuojelutyötä niin avo- kuin laitospalveluissa. 

SofiaCRM helpottaa kiireistä lastensuojelutyötä tuomalla kaiken tarvittavan tiedon yhdelle alustalle. Tämä helpottaa ja jouduttaa asiantuntijoiden työtä, kun työskentely eri ohjelmistojen ja irrallisten dokumenttien välillä poistuu. Uusien työntekijöiden perehdytys on nopeaa ja varmaa, kun valmiiksi suunnitellut tietorakenteet ohjaavat oikeisiin ja lainmukaisiin kirjaustapoihin.  Koska kaikki tieto löytyy yhdestä paikasta, työntekijöiden yhteistyö ja työn mielekkyys paranee.

Miksi SofiaCRM lastensuojeluun?

Palvelun vaikuttavuuden osoitus

Yhteydet Kanta-palveluihin

Korkea tietoturva

Tiedonhallinnan helppous

Henkilökohtaisten tavotteiden määrittely

Raportointi kunnalle

Lääkityksen hallinta

Ryhmätoiminta

Valmiit kirjausmallit

Kokonaistilanteen tarkastelu

Perheasiakkuudet

Parhaat työkalut asumispalveluihin

Asunto- ja huonekartat

Asuntorekisteri

Vuokrasopimukset

Lainatavararekisteri

Ryhmätoiminta

Läsnä- ja poissaolojen seuranta

Kotipalveluiden tiedonhallinta kuntoon!

Asiakkaan kotona tapahtuvat palvelut kuuluvat olennaisena osana lähes kaikkien sosiaalipalveluiden toiminnan luonteeseen. Näiden kohtaamisten helpottaminen SofiaCRM:n avulla parantaa asiakkaan kokemaa palvelua merkittävästi.

Työnohjaus: työn suunnittelu, oma tehtävälista

Mobiilikirjaus

Asiakkaan statuksen visualisointi

Tapahtumapohjainen laskutus

Palvelusopimusten hallinta

Varojen hallinta

Lääkelompakko

Asiakkaitamme lastensuojelun alalla

Sosiaalipalvelut Silmu valitsi SofiaCRM:n tukemaan lastensuojelutyötä:

”Sofiaan tutustuttaessa tuotteen vahvuudet tulivat hyvin esille ja valinta oli ihan selvää.”
Silmun tarina

SofiaCRM

Netproce kehittää Valviran A-luokkaan rekisteröityä,
Kanta
-yhteensopivaa
SofiaCRM -asiakastietojärjestelmää
sosiaalialalle

Lue Lisää