Tukipalvelumme palvelee arkisin kello 8 – 16 välisenä aikana

010 508 2616
tuki@sofiacrm.fi

Tukipalvelumme auttaa asiakkaitamme palvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa. Ratkaisemme tukipyynnöt ripeästi ja asiakkaitamme kuunnellen, usein alle 24 tunnin sisällä tukipyynnön vastaanottamisesta.

Tälle sivulle olemme keränneet palveluamme koskevia uutisia, koulutuskalenterin sekä asiakkaidemme tueksi UKK osion, jota täydennämme tarpeen mukaan.

Ajankohtaista

Kanta -arkistoinnin työpaja 30.8. kello 9 – 12

Tervetuloa SofiaCRM käyttäjäorganisaatioille suunnattuun sosiaalihuollon asiakastiedon arkiston käyttöönotto webinaariin.

Webinaarissa käymme läpi:

  • aikataulut
  • projektin vaiheet
  • arkistoinnin vaikutukset Sofiaan
  • kustannukset

Webinaari toteutetaan etäyhteyksin, tallennetaan ja jaellaan ilmoittautuneille katsottavaksi jälkikäteen.

Tulevat koulutukset

UKK – Usein kysytyt kysymykset

En pääse kirjautumaan palveluun

Tarkista että selaimeesi on asennettu tarvittava varmenne ja käyttäjätunnuksesi sekä salasanasi ovat oikein. Mikäli sinulle tulee näkyville tyhjä aloitussivu ovat oikeutesi järjestelmän käyttämiseksi vanhentuneet ja sinun tulee olla yhteydessä yksikkösi pääkäyttäjään oikeuksiesi tarkistamiseksi.

Asiakaskirjeen tilaus

Kerromme palvelumme uusista ominaisuuksista sekä muista ajankohtaisista asioista kuukausittain lähetettävässä asiakaskirjeessämme. Varmistathan asiakkaanamme ajantasalla pysymisesi tilaamalla kirjeen.