Sofia™ Omapalaute

nostaa palvelun vaikuttavuuden ja asiakkaiden kokemukset esiin.

Sofia™ -asiakastietojärjestelmässä asiakaspalautteen kerääminen on helppoa ja nopeaa. Sofia™ Omapalautteen avulla asiakkaasi vastaavat vaikuttavuuskyselyihin ja antavat palautetta palveluista suoraan omalla laitteellaan.

Sofia™ Omapalaute-palvelun ominaisuudet

KYSELYIDEN AVAAMINEN SUORAAN SOFIASTA

Palautekyselyiden avaaminen tapahtuu suoraan järjestelmästä. Kysely lähtee tekstiviestinä asiakkaalle ja asiakas vastaa kyselyyn omalla laitteella haluamaan ajankohtana.

AJASTUKSELLA TAI AUTOMATIIKALLA

Kyselyt voidaan lähettää saman tien, ajastaa lähtemään tiettynä päivänä ja kellonaikana tai määritellä lähtemään tietyn tapahtuman, kuten asiakkuuden päättymisen yhteydessä

RAPORTOINTI JOHTAMISEN VÄLINEENÄ

Raportoinnin avulla esiin voidaan nostaa haluttuja muuttujia ja havainnoillistaa palveluissa vaikuttavia trendejä, sekä vetää yhteen asiakaspalautteita.

Sofia™ Omapalaute

Sähköisen tiedunkeruujärjestelmän avulla vastausten kerääminen asiakkailta on tehokasta ja nopeaa.

Omapalaute mahdollistaa vaikuttavuusmittareiden käyttämisen ja linkittämisen asiakkaan tietoihin helposti ja tietoturvallisesti. MIttareina on mahdollista käyttää yleisesti tunnettuja mittareita (esim. 3X10D, Kykyviisari, BDI) tai organisaation omia mittareita. 

Palautetta on mahdollista kerätä myös anonyymina, jolloin kyselyn vastauksia tarkasteltaessa voidaan hyödyntää asiakkaiden taustatietoja säilyttäen vastaajien anonymiteetin.

TARVITSETKO TUKEA?

Lataa maksuton oppaamme asiakastietojen hallintaan.

LATAA OPPAAMME

Kiinnostuitko?

Keskustelemme mielellämme lisää tiedonhallinnan tarpeistanne! Alla olevilla toiminnoilla voit varata esittelyn SofiaCRM asiakastietojärjestelmästä tai vaihtoehtoisesti jättää yhteystietosi yhteydenottoa varten.

Asiakkuusvastaava

+358 40 057 1782
antti.saarimaa@netproce.com

Varaa esittelyaika


Lähetä yhteydenottopyyntö

[contact-form-7 id=”4789″ title=”Yhteydenottolomake_2″]