Sofia™ asiakastietojärjestelmä
tekee
asiakastiedon hallinnasta
hauskaa
Miksi Sofia™?
Sujuva tiedonkulku organisaatiossa
Vähentyneet rutiinitehtävät
Tiedonhallinnan helppous
Korkea tietoturva
Palvelun vaikuttavuuden osoitus
Laskutuksen automatisointi
Valmiit kansalliset kirjauskäytännöt ja prosessit
Yhteydet Kanta-palveluihin
Työkalut tehokkaaseen tiedonhallintaan

Asiakas- ja terveystiedot
Henkilötiedot, hoito- ja palvelusuunnitelmat, asiakirjat ja päivittäiskirjaukset, diagnoosit, lähetteet, apuvälineet, lääkemääräykset ja paljon muuta.
Yksikön hallinta ja viestintä
Käyttöoikeudet, asumisen hallinta, viranomaisrekisteri, maksajatahorekisteri, huonekartat ja asukastiedot, ryhmätoiminta
Laskutus ja raportointi
Tapahtuma -ja sopimusperusteinen laskutus, nimikkeiden hallinta, vuokralaskut, erittelyt, HILMO, maksajatilasto, toimintatilasto
Integraatiot
Kanta, eResepti, VTJ, palvelusetelit, taloushallinto yms.
Asiakkaan koko polku yhdellä alustalla
Uusi asiakkuus
Palvelusuunnitelma
Asiakastyö
Vaikuttavuuden mittaus
Tilaajatahon raportointi
Uudelleenohjaus
Sofia tuo asiakkuuden kaikki vaiheet yhdelle alustalle. Tämä helpottaa ja jouduttaa asiantuntijoiden työtä, kun työskentely eri ohjelmistojen ja irrallisten dokumenttien välillä poistuu. Uusien työntekijöiden perehdytys on nopeaa ja varmaa, kun valmiiksi suunnitellut tietorakenteet ohjaavat oikeisiin ja lainmukaisiin kirjaustapoihin. Koska kaikki tieto löytyy yhdestä paikasta, työntekijöiden yhteistyö ja työn mielekkyys paranee.
Yhdistä ihmiset ja tietovirrat

Sofia:n keskeinen ajatus on tuoda yhteen kaikki asiakkaaseen ja palveluorganisaatioon liittyvät informaatiovirrat. Valmiit asiakirjarakenteet helpottavat asiantuntijoiden työtä ja varmistavat onnistuneen raportoinnin tilaajataholle viranomaisvaatimukset täyttäen. Organisaation kasvaessa järjestelmän laajentaminen uusiin yksiköihin on vaivatonta. Sofia on helposti kytkettävissä organisaation tarvitsemiin ulkoisiin tietojärjestelmiin.
Sofia on käytössä lukuisissa sosiaalialan yksiköissä
Yhteistyössä Netprocen kanssa korostuu ammattimaisuus, asiantunevuus ja joustavuus sekä aito kiinnostus sosiaalipalveluiden asiakasasiakirjojen hallintaan tarkoitetun tietojärjestelmän kehittämiseen. Netprocen Sofia™ -asiakastietojärjestelmä on ensimmäinen Suomessa sosiaalihuollon yksityisille palveluntuottajille suunnattu järjestelmä, joka on liittynyt Kanta-arkistoon